woensdag 18 augustus 2010

luister weg

Als je eens niks te doen hebt, ga dan gewoon eens rustig ergens zitten en luister. Er is zoveel te horen. Echt heel veel. Wat doen die geluiden met je? (Laat het me weten) Soms nemen geluiden je mee. Je denkt dan na. Dan hoor je een geluid en dan ben je heel ergens anders met je gedachten. En er is echt heel veel te horen. Als je goed oplet, is het nooit  helemaal stil. Hoewel nooit. Bestaat nooit eigenlijk wel? (Ook hierover mag je je mening laten weten.)

3 opmerkingen:

  1. Als ik meeuwen hoor krijg ik (natuurlijk) zin in vakantie, en als ik ganzen hoor overvliegen denk ik aan een vriendin in Engeland...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik in een slaapkamer ben en rijdende auto's hoor, moet ik altijd denken aan de keer dat ik bij mijn oma ging slapen en dat voor het eerst meemaakte: rijdende auto's bij het slapengaan en weer opstaan.
    Maar geur werkt volgens mij nog sterker dan geluid?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen